Как да резервирам?
Как да платя ?
Как да получа билета си ?
Контакти
НАЧИН НА РЕЗЕРВАЦИЯ - САМО В 6 БЪРЗИ И ЛЕСНИ СТЪПКИ:
Изберете желания от Вас език – БЪЛГАРСКИ, английски

  • СТЪПКА 1: Избор на полет и разписание с въвеждане на летище на излитане и кацане /на латиница/, вид билет /еднопосочен или двупосочен/, предпочитана авиокомпания, брой и вид пътници /възрастни, деца, младежи/.
  • СТЪПКА 2: На екрана излиза списък с възможни полети, подредени по цена, от които трябва да си изберете като кликнете с мишката на бутона “Select”/ “Избери” на избрания от Вас вариант за пътуване. На този екран можете да коригирате избора си като в лявото меню въведете различни критерии за търсене – дата, вид пътуване и т.н.
  • СТЪПКА 3: В следващият екран можете да видите преглед на полетите, които сте избрали с крайна цена с всички такси! За да преминете по-нататък трябва да сложите отметка в малкото квадратче в долния ляв ъгъл „приемам правилата и условията”, където можете да видите условията на авиокомпанията на избраната от вас тарифа на пътуване, след което да натиснете бутона „Add to chart”/ „Добави в кошницата”.
  • СТЪПКА 4: В този екран е необходимо да въведете коректно изписано име на латиница по паспорт/лична карта в зависимост от дестинацията на пътуване /лична карта за страните от Европейския съюз, паспорт за останалите страни в света/, телефони за връзка и e-mail, начин на плащане! Възможните начини на плащане са в брой в офиса ни в София /в срок според изискванията на тарифата/, по банков път, с кредитна карта! За да преминете в следващ екран трябва да направите отметка в „приемам правилата и условията”. От този екран по желание можете да отидете в следващ екран, откъдето да заявите конкретно място по време на пътуването /като моля да имате предвид, че в повечето случаи възможност има само по дълги презокеански полети да резервирате предпочитано място/ като натиснете с мишката бутона при името „специални данни”.
  • СТЪПКА 5: Данни за фактурата – трябва да попълните данните, отбелязани с червена звездичка.
  • СТЪПКА 6: Завършена резервация. Ако резервацията е направена успешно трябва да бъде изписано на страницата „РЕЗЕРВАЦИЯТА Е УСПЕШНА” и на посочения в резервацията e-mail ще получите подробна разпечатка с детайлите на направената от Вас резервация!

ВАЖНО! - Моля да имате предвид, че направената резервация е с автоматично генериран срок за издаване на билета съгласно срока, който изисква съответната тарифа на авиокомпанията, която сте избрали! Ако този срокът, до който трябва да се издаде билета е в неработен ден – събота или неделя и Официални празници задължително трябва да се свържете с нас, за да се уточни срока и начина на заплащане!

Самолетни билети